Finanční oddělení

Finanční oddělení

Oddělení účetnictví - Ivana Střílková

  • sestavování návrhu rozpočtu včetně finančních vztahů k příspěvkovým organizacím
  • zpracovávání návrhů rozpočtových opatření a jejich promítnutí do rozpočtu
  • zpracování závěrečného účtu města
  • provádění pravidelných kontrol plnění rozpočtu
  • připravuje podklady pro včasné požádání o přezkoumání hospodaření města
  • zpracovávání rozborů plnění rozpočtu města včetně zapracování příspěvkových organizací zřízených městem
  • výkon veřejnoprávní kontroly na místě u zřízených příspěvkových organizací a ostatních příjemců veřejné finanční podpory
  • zajišťování komplexní finanční kontroly ve spolupráci s příslušnými oddělení MěÚ včetně zpracování závěrečných zpráv
  • metodická pomoc organizacím zřízeným městem v účetnictví, výkaznictví a rozpočtování
  • zajišťování agendy schvalování výsledků hospodaření příspěvkových organizací
  • poskytuje metodický a administrativní servis pro činnost finančního výboru
  • zpracovává podklady pro finanční vypořádání ve vztahu ke státnímu rozpočtu a rozpočtu kraje
  • vede evidenci přijatých dotací, sleduje jejich čerpání a plnění specifických podmínek ekonomického charakteru ve vztahu k rozpočtu města
  • sleduje a analyzuje aktuální finanční situaci města, vyhodnocuje stav finančních prostředků a předkládá vedení města návrhy na jejich využití, sleduje využití bankovních služeb pro potřeby města
  • vede účetnictví města včetně organizačních složek, provádí účetní operace, platební a zúčtovací styk
  • evidence došlých faktur, sledování termínů jejich splatnosti a provádění jejich úhrad
  • vystavování faktur pro město Bystré, sledování termínů jejich splatnosti a termínů jejich úhrad
  • výpočet úroků z prodlení, penalizace
  • zúčtování plateb všech poplatků vybíraných MěÚ
  • sestavování dílčí a roční účetní závěrky včetně účetních výkazů
  • provádění průběžných kontrol správnosti a úplnosti dokladů vstupujících do účetnictví
  • předávání podkladů k zajištění následné finanční kontroly
  • vedení účetní evidence hmotného a nehmotného majetku města
  • správa bankovních účtů města, zajišťování platebního styku s peněžními ústavy
  • sledování pohybu finančních prostředků na bankovních účtech a jejich vyhodnocování ve spolupráci s úsekem rozpočtu a kontroly
  • správa sociálního fondu
  • zajištění dokladové inventarizace majetku a závazků a zpracování konečných výsledků ve spolupráci s inventarizační komisí
  • připravuje podklady pro uzavření smlouvy o pojištění majetku města a pojištění odpovědnosti za škody způsobené provo­zem vozidla a podklady pro uzavření úvěrových smluv
  • zpracování statistických výkazů
  • vedení kapitoly pokladní správa
  • pojištění majetku
  • úvěrová agenda města

Majetková účtárna - Ing. Martina Škorpíková

  • vedení evidence majetku města a pravidelná kontrola vlastnictví
  • zařazování majetku do účetní evidence a jeho vyřazování, likvidace nepotřebného majetku
  • provádění inventarizace movitého a nemovitého majetku 

Oddělení mezd  - František Dvořák

  • výpočet výše, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu, nemocenského a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců, pojistného na zdravotní a sociální pojištění
  • vedení personální agendy
  • organizace a kontrola krátkodobých zaměstnanců (brigádníci).