Město Bystré

Upozornění

Ve čtvrtek 7. 4. bude omezen vjezd a výjezd z ulice Zámecká a parkování vozidel v areálu zámku z důvodu ošetření stromů. Dbejte zvýšené opatrnosti a pokynů pracovníků údržby.

Vytisknout E-mail

Prosba o pomoc

Centrum sociálních služeb Bystré hledá pro zajištění provozu uprchlického centra na Zámku, pracovníky na zajištění nočního dozoru od 20 do 6 hodin a pracovníky pro pomocné práce – úklid, výpomoc v kuchyni na dohodu o provedení práce, nástup ihned.  Pro informace kontaktujte Ing. Miloslava Sejkoru, tel. 734 311 074

Vytisknout E-mail

Informace k zálohám vodného, stočného prostřednictvím plateb SIPO

V měsíci březnu se strhávají pouze nedoplatky z vyúčtování vodného, stočného za rok 2021.
Srážku budou mít jen ti, kteří měli nedoplatek do 500 Kč a platí zálohy prostřednictvím SIPO.

Od dubna bude nová výše záloh, která bude vypočtena ze spotřeby roku 2021.

V případě, že chcete nastavit jinou výši záloh, je potřeba nás kontaktovat (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 461 542 894)

Vytisknout E-mail

Informace o využití budovy zámku a nabídce pomoci v rámci humanitární krizi

Budova zámku byla určena Pardubickým krajem pro ubytování ukrajinských uprchlíků. K 8. 3. bylo zařízení v přípravě (nastěhovány postele, postupné vybavování nábytkem). Koordinátorem pomoci byl Pardubickým krajem určen Ing. Miloslav Sejkora. Předpokládá se využití zámku od 14. 3., vše je řešeno ve spolupráci s městem, případné požadavky na pomoc dobrovolníků či materiální výpomoc budou předávány přes komunikační kanály města. Provoz bude v režii Pardubického kraje, respektive Centra sociálních služeb Bystré. Případnou nabídku pomoci zasílejte na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Vytisknout E-mail

Humanitární sbírka pro Ukrajinu

Město Bystré ve spolupráci s SDH Bystré a Pardubickým krajem připravilo sbírku materiální humanitární pomoci. V pátek 4. 3. a v sobotu 5. 3. sbírali členové SDH   v hasičárně trvanlivé potraviny a konzervy, volně prodejná léčiva, obvazový a fixační materiál, hygienické potřeby, spací pytle a sportovní potřeby pro nouzové přenocování, teplé zimní oblečení a přikrývky. Shromážděná pomoc byla odvezena do centrálního skladu v České Třebové a následně na překladiště zřízené na hranicích s Ukrajinou. Do České Třebové putovalo deset palet pomoci, menší část, zejména přikrývky a oblečení, byla ponechána pro potřeby případného ubytování uprchlíků na bysterském zámku. Poděkování patří všem dárcům, členům SDH, kteří sbírku organizačně zajišťovali, a také panu Vlastimilu Zbytovskému, který zapůjčil nákladní automobil pro dopravu pomoci do České Třebové.

Přílohy:
Stáhnout tento soubor (20220305_150309.jpg)20220305_150309.jpg[ ]2846 kB
Stáhnout tento soubor (20220305_150316.jpg)20220305_150316.jpg[ ]3217 kB
Stáhnout tento soubor (20220305_152752.jpg)20220305_152752.jpg[ ]3181 kB
Stáhnout tento soubor (DSC_2286.JPG)DSC_2286.JPG[ ]6747 kB
Stáhnout tento soubor (IMG-20220306-WA0006.jpg)IMG-20220306-WA0006.jpg[ ]422 kB
Stáhnout tento soubor (IMG-20220306-WA0007.jpg)IMG-20220306-WA0007.jpg[ ]515 kB
Stáhnout tento soubor (IMG-20220306-WA0008.jpg)IMG-20220306-WA0008.jpg[ ]403 kB

Vytisknout E-mail

POPLATKY ZA PSY A ZA SVOZ ODPADU PRO ROK 2022

Od 1. 3. - 30. 4. 2022 můžete hradit poplatky za svoz odpadu a za psy. 
Poplatek za FO za svoz odpadu činí 700 Kč, stejně tak poplatek za rekreační objekt. Poplatek za OSVČ činí 1 600 Kč.
Poplatek za psa činí 500 Kč, za druhého a každého dalšího 750 Kč. Snížená sazba pro osoby starší 65 let je 200 Kč.
 
Poplatky můžete uhradit v hotovosti na pokladně města, prostřednictvím platebního terminálu nebo převodem na BÚ města č. 1283412359/0800 (VS sdělíme každému poplatníkovi zvlášť na tel. č. 468 008 161 nebo na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).

Vytisknout E-mail

Video o Bystrém

bn logo
rozhlas

SMS Info

ZN logo